Head Rakvere Haigla patsiendid, külastajad ja lähedased!

Selle lehekülje kaudu saate anda meile tagasisidet ja jagada oma kogemusi meie majas saadud teenuste kohta. Kogutud teave aitab meil kaasa teenuse kvaliteedi tõstmisele ja vajalike muudatuste planeerimisele. Hea on leida siit ka häid sõnu ning motiveerivaid teateid, mis tagasisidena aitavad tunnustada meie tublisid töötajaid. Need saame edastada asjaosalistele läbi meie sisekommunikatsiooni vahendite.

Kui Te soovite oma tagasisidele ka vastust, siis palume seda kindlasti eraldi märkida. Meie vastuse saate esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates pöördumise registreerimise päevast.

Juhime tähelepanu, et tagasiside peab olema selgelt sõnastatud ning arusaadav. Lisaks on vajalik kaebuse puhul ära näidata patsiendi nimi, isikukood ning millise sündmuse kohta on teade esitatud. Samuti peab olema pöördumine varustatud esitaja nime ja kontaktandmetega. Anonüümseid ehk üheselt isikustamata kaebusi edasi ei käsitleta.

Alati on probleemide kiirel käsitlemisel esmalt oluline pöörduda vahetult raviarsti või raviosakonna poole.

Tagasiside saad esitada lisatud vormil või kirjutades meile e-posti aadressil haigla@rh.ee.

Täname Teid koostöö eest!





     

    Märksõnad

    Jälgi meid

    KMKR nr: EE100801002
    Rg-kood: 10856624
    TP kood: 591303

    Lõuna põik 1, 44316 Rakvere
    Sekretär: +372  322 9010
    Faks:  +372 322 9009
    E-post: haigla@rh.ee

    Tegevusluba nr: L04611, L04365, L04279, L03999, L03805, L03788, L03293, L02637

    SEB Pank
    SWIFT/BIC: EEUHEE2X, IBAN: EE791010220025506016

    Swedbank
    SWIFT/BIC: HABAEE2X, IBAN: EE942200221020336737

    Luminor Bank
    SWIFT/BIC: NDEAEE2X, IBAN:  EE521700017001904897

    Coop Pank
    SWIFT/BIC: EKRDEE22, IBAN: EE744204278615913802

    aktiivne tegevus EMO,  polikliinik, rehabilitatsioon, teenused, uuring, üldine