Rakvere Haigla arhiivis on Rakvere linna ja ka mitmete maakonnas varasematel perioodidel töötanud ambulatooriumide patsiendikaarte. Oleme need oma arhiivis süstematiseerinud. Teile tervishoiuteenuse edasise osutamise juures me neid ei vaja ja nüüd saame selle patsiendile oma koduarhiivi üle anda.
Taotlemiseks palume täita elektrooniline avaldus (www.rh.ee/dokumentide-valjastamine ) ja allkirjastada digitaalselt meie kodulehe kaudu. Samuti on võimalik avaldust täita paberkandjal meie registratuuris Lõuna põik 1, Rakvere. Oluline on, et avaldaja on patsient ise. Paberkandjal avalduse täitmisel kontrollitakse kohapeal Teie isikusamasust ning selleks on oluline võtta kaasa seadusjärgne isikut tõendav dokument.
Kui dokumendid on Teie jaoks valmis pandud või kui meie arhiivis vastavaid dokumente ei leidu, siis sellest teavitatakse Teid elektrooniliselt või telefoni teel. Dokumendid väljastatakse haigla registratuurist. Patsiendikaartide kättesaamiseks on vajalik samuti esitada isikut tõendav dokument patsiendil endal või tema poolt volitatud isikul, kes on varasemalt avalduses kirjeldatud.
Posti teel dokumente ei edastata.
Täiendav informatsioon haigla sekretärilt telefonil 322 9010.